Voor het Italiaanse roomijs van Italini Gelato wordt gebruik gemaakt van verse boerenmelk. Deze melk wordt bijna dagelijks vers aangeleverd door regionale boeren en wordt meteen verwerkt. Ons ijs bevat gemiddeld 70% verse boerenmelk, een bijzonder hoog percentage. Het ijs is daardoor veel romiger en dichter van structuur dan gebruikelijk.
De oorzaak van de dichte structuur van het ijs zit in het feit dat de luchtopslag slechts 30% is. Dit zit meestal op 70-80 %. Bij ons schep je dus minder lucht en heb je meer ijs.
Pure ingrediënten
Cacao, pistache, fruit: het ijs van Italini Gelato bevat hoofdzakelijk pure producten. De fruitsmaken van Italini Gelato bevatten bijvoorbeeld 65 % vers fruit. Binnen de ijsmarkt is dit een bijzonder hoog percentage.
Het pure ijs en de natuurlijke ingrediënten geven het ijs van Italini Gelato de befaamde lekkere smaak.
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Preferences
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.